FAQ

24H Fitness

Fitness 24 uur per dag

Veel gestelde vragen

  • De voordeur gaat niet open tijdens de onbemande uren : kom even langs op de bemande uren ( zie voorpagina van deze website ), mogelijk heb je een achterstand met betalen of is je tagje defect.


  • Inderdaad in maart 2023 is er nieuwe apparatuur bijgeplaatst, dit zijn premium apparaten.


  • De periodes dat we gesloten zijn inmiddels volledig gecompenseerd. Ook van de vorige lockdown zijn er tegoeden in periodes aangevuld op het abonnement.


  • Reserveren is niet nodig ( let wel op de bemande uren als je nog geen tagje hebt ), je tagje scannen bij de balie is wel vereist.


  • 1x per jaar wordt er 2x afgeschreven ( de contributie is per 4 weken dus niet per maand waardoor er 13 periodes zijn )


  • Tijdens de onbemande uren kan je door middel van je tagje te scannen naar binnen ( gedurende je abonnementstijden).


  • De bemande uren staan op de hoofdpagina van de website bijgewerkt.


  • Het afgeschreven bedrag op mijn bankrekening is hoger dan het bedrag van mijn abonnement : Dit is mogelijk als je je net hebt ingeschreven dan zit hier inschrijfgeld bij en het restant van de eerste 4-wekenperiode en eventueel de nieuwe 4-wekenperiode. De periode waarop de afschrijving betrekking heeft staat bij de omschrijving op het bankafschrift.


  • 4-wekenperioden zijn vaste perioden dit is onafhankelijk van je startdatum. Periode 1 is week 1 t/m 4, periode 2 is week 5 t/m 8, periode 3 is week 9 t/m 12, periode 4 is week 13 t/m 16, periode 5 is week 17 t/m 20, periode 6 is week 21 t/m 24, periode 7 is week 25 t/m 28, periode 8 is week 29 t/m 32, periode 9 is week 33 t/m 36, periode 10 is week 37 t/m 40, periode 11 is week 41 t/m 44, periode 12 is week 45 t/m 48, periode 13 is week 49 t/m 52 ( en eventueel week 53 ).


  • Maandelijks wordt er rond de 25e afgeschreven, er zijn dertien 4-wekenperioden dus 1x per jaar worden er 2 perioden tegelijk afgeschreven dit om de vaste afschrijfdatum te behouden.


  • Mag ik mijn afschrijvingen storneren tijdens de duur van mijn abonnement? Nee dit mag niet, dit is contractbreuk waardoor extra kosten in rekening worden gebracht. Je dient eerst je abonnementsduur te benutten en na de duur van je abonnement is dit maandelijks opzegbaar via deze website onder : Uitschrijven.


  • Er wordt weer afgeschreven na een jaar? Als je niet hebt opgezegd is dit juist want je abonnement loopt hierna automatisch door. Hierna is het wel maandelijks opzegbaar via deze website onder : Uitschrijven.


  • Wat moet ik doen als er geen saldo op mijn bankrekening staat? Dan dien je zelf het bedrag over te maken naar ons bankrekeningnummer welke op je inschrijfformulier staat of waarmee we incasseren elke 4-weken ( dit zie je op je bankafschrift ). Je kan ook langsgaan om te betalen. Vergeet bij het overschrijven niet je lidnummer te vermelden ( dit zie je ook op je bankafschrift bij de omschrijvingen van onze 4-wekelijkse afschrijvingen )


  • Kan ik elke 4-weken komen betalen? Dit kan echter dien je dan voor de 20e van de maand al voor de volgende periode te betalen anders gaat de incassoronde er mogelijk eerder uit.


  • Ik heb me ingeschreven maar heb me later bedacht, kan ik dit stopzetten? Alleen als je de aanvulling maandelijks opzegbaar hebt aangekruist kan je maandelijks opzeggen, anders kan dit pas maandelijks na je contractduur.


  • Je hebt je uitgeschreven maar nog geen bevestiging ontvangen. Je uitschrijving wordt verwerkt per eerstvolgende contractsvervaldatum, indien dit reeds vervallen is na een maand vanaf vandaag. Blijf wel betalen ( niet betalen is contractbreuk ) om gerechtskosten te voorkomen! Het duurt ongeveer 2 tot 3 weken voordat je een bevestiging krijgt met de einddatum ( dit zoeken wij voor u op ).


  • Heb ik recht om mijn lidmaatschap te herroepen? Wanneer je jouw lidmaatschap op onze website hebt afgesloten (of telefonisch) dan heb je 14 dagen lang het recht om je lidmaatschap te herroepen mits je het lidmaatschap niet gebruikt hebt in die periode. Als je het lidmaatschap wel gebruikt hebt in deze periode, of aan de balie in het fitnesscentrum hebt ingeschreven, is er geen herroeping mogelijk.
    Indien van toepassing kan je jouw lidmaatschap herroepen door het uitschrijfformulier op de website in te vullen of naar ons te mailen (opzeggen@24hfitness.nl) of op onze locatie aan de balie uit te schrijven met vermelding van herroeping.