-
De deur gaat niet open tijdens de onbemande uren, wat nu?
Als je niet naar binnen kunt tijdens de onbemande uren, kom dan even langs tijdens de bemande uren. Mogelijk is er een betalingsachterstand of is je toegangstag defect. We helpen je graag verder.
-
Is er nieuwe apparatuur geplaatst?
Ja, in maart 2023 hebben we nieuwe premium fitnessapparaten geïnstalleerd. Deze apparatuur behoort tot de top van de markt en helpt jou het maximale uit je workout te halen.
-
Hoe zit het met de compensatie voor periodes waarin de sportschool gesloten was?
Alle gesloten periodes zijn inmiddels volledig gecompenseerd. Ook de tegoeden van de vorige lockdowns zijn toegevoegd aan de abonnementen van onze leden.
-
Moet ik reserveren om te komen sporten?
Nee, reserveren is niet nodig. Let er echter wel op dat je tijdens de bemande uren langskomt als je nog geen toegangstag hebt. Je moet je tagje scannen bij de balie om naar binnen te gaan.
-
Waarom wordt er 1x per jaar 2x afgeschreven?
Omdat de contributie per 4 weken wordt berekend, zijn er 13 perioden per jaar. Hierdoor wordt er 1x per jaar 2 perioden tegelijk afgeschreven om de vaste afschrijfdatum te behouden.
-
Hoe krijg ik toegang tijdens onbemande uren?
Tijdens onbemande uren kun je de sportschool binnen door je toegangstag te scannen bij de ingang, zolang je abonnement actief is.
-
Waar kan ik de bemande uren vinden?
De actuele bemande uren staan altijd op de hoofdpagina van onze website.
-
Waarom is het afgeschreven bedrag hoger dan mijn abonnementskosten?
Als het bedrag op je bankrekening hoger is dan je abonnementskosten, kan dit komen door inschrijfgeld of het restant van de eerste 4-wekenperiode. Ook kan het de betaling voor de komende periode omvatten. De exacte periode wordt vermeld op je bankafschrift.
-
Hoe werken de 4-wekenperioden?
De contributie bij 24H Fitness wordt in vaste 4-wekenperioden afgeschreven, ongeacht je startdatum. De perioden zijn als volgt verdeeld:
- Periode 1: Week 1 t/m 4
- Periode 2: Week 5 t/m 8
- Periode 3: Week 9 t/m 12
- Periode 4: Week 13 t/m 16
...enzovoort, tot en met periode 13, die week 49 t/m 52 (of week 53) omvat.
-
Wanneer wordt mijn contributie afgeschreven?
De contributie wordt elke 4 weken rond de 25e afgeschreven. Zoals eerder genoemd, wordt er 1x per jaar 2 perioden tegelijk afgeschreven om de vaste afschrijfdatum te behouden.
-
Mag ik mijn afschrijvingen storneren tijdens mijn abonnement?
Nee, storneren tijdens je abonnement is niet toegestaan. Dit geldt als contractbreuk en kan leiden tot extra kosten. Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen nadat je contractduur is afgelopen.
-
Waarom wordt er na een jaar weer afgeschreven?
Als je je abonnement niet hebt opgezegd, loopt het automatisch door na de eerste contractperiode. Daarna kun je het maandelijks opzeggen via de uitschrijfpagina op onze website.
-
Wat moet ik doen als er geen saldo op mijn bankrekening staat tijdens een incasso?
Als er onvoldoende saldo op je rekening staat, kun je het verschuldigde bedrag zelf overmaken naar ons bankrekeningnummer, dat je op je inschrijfformulier en bankafschrift vindt. Vergeet niet je lidnummer te vermelden. Je kunt ook persoonlijk langskomen om te betalen.
-
Kan ik elke 4 weken persoonlijk komen betalen?
Ja, dit is mogelijk. Zorg er dan voor dat je betaling voor de 20e van de maand binnen is om te voorkomen dat het incassoproces eerder start.
-
Kan ik mijn inschrijving stopzetten als ik me heb bedacht?
Als je de optie 'maandelijks opzegbaar' hebt aangevinkt bij inschrijving, kun je maandelijks opzeggen. Heb je deze optie niet gekozen, dan kun je pas na de looptijd van je contract opzeggen.
-
Ik heb me uitgeschreven maar nog geen bevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Je uitschrijving wordt verwerkt per de eerstvolgende contractsvervaldatum. Als deze datum al is verstreken, wordt je uitschrijving een maand na opzegging actief. Blijf tot die tijd betalen om contractbreuk en eventuele gerechtelijke kosten te voorkomen. Het kan 2 tot 3 weken duren voordat je de bevestiging met de einddatum ontvangt.
-
Heb ik recht om mijn lidmaatschap te herroepen?
Ja, als je jouw lidmaatschap online of telefonisch hebt afgesloten, heb je 14 dagen de tijd om het te herroepen, mits je het lidmaatschap niet hebt gebruikt. Als je het lidmaatschap wel hebt gebruikt, of je hebt je aan de balie ingeschreven, vervalt dit herroepingsrecht. Vul het uitschrijfformulier op onze website in of neem contact op via e-mail.
Heb je nog vragen? Wij staan voor je klaar!
Heb je nog vragen over onze diensten, abonnementen, of wil je meer informatie over hoe 24H Fitness jou kan helpen je fitnessdoelen te bereiken? Ons team staat altijd klaar om je te ondersteunen. Of je nu persoonlijk langskomt of contact opneemt via de website, we helpen je graag verder.